TwweeT en de kleine dingen

donderdag, augustus 29, 2002

Huh?-Erlebnis
Eén nieuw e-mail-bericht, zag ik. Nieuwsgierig als altijd opende ik snel mijn mail. Ha, van D. 't Was al een tijdje geleden dat ik nog eens iets van hem gehoord had. Enkele dagen geleden moest ik nog aan hem denken. Iets van mij laten horen was er toen niet van gekomen. Om de één of andere reden lukt me dat niet zo goed, stel ik het steeds weer uit. En hoe meer ik het uitstel, hoe moeilijker het is om toch de stap te zetten.
Maar hij liet iets van zich horen. Snel las ik zijn mail door.
"nele, ben jij dit? wat is dit?
http://www.twweet.blogspot.com/"
Huh? Hij heeft me gevonden. Nooit vertelde ik hem iets over mijn blogje, maar zo moeilijk is het dus blijkbaar niet me te vinden. Niet dat ik het erg vind. Absoluut niet. D., ga uw gang hier!