TwweeT en de kleine dingen

zaterdag, augustus 03, 2002

Morgen
Vanmorgen werd ik wakker. Mijn wekker gaf iets voor zeven aan. Snel de radio op, het eerste nieuws meepikken. Ik verstond niet alles en niet alles van wat ik verstond drong helemaal door. Toch nog te vroeg blijkbaar. Radio uit en terug bed in. De volgende keer dat ik wakker werd, was het iets voor acht. Mijn vaste slaapklok staat blijkbaar voorgeprogrammeerd op één uur. Weer zette ik de radio aan, het nieuws was uitgebreider nu. Moest iemand met het vragen, ik zou het kunnen navertellen. Echt wakker deze keer dus. Tijd dan maar voor een snelle douche, een rondje weblogs en een kommetje all bran. Daarna fietste ik door stille straten en arriveerde in een stil station. Op de plaats van aankomst is het nog stiller nu, maar wie gaat er ook vrijwillig werken op een vrije zaterdag?