TwweeT en de kleine dingen

woensdag, november 27, 2002

Lastig
Omdat ik de lastige vragen niet langer kan ontwijken, omdat ik het niet graag vraag maar wel graag krijg: mijn stille verlanglijst:
- een leuke dag met leuke, lieve mensen om me heen (dit staat niet voor niets helemaal bovenaan)
- de nieuwe CD van Tori Amos
- een doe-het-zelf-set (schroevendraaiers, tangen en een hamer) (Hier verlang ik niet erg naar, maar ‘k heb al dikwijls ondervonden dat dit eigenlijk erg van pas zou komen. Ik kan mezelf er echter niet toe brengen dit zelf te kopen. Ondertussen ben ik wel erg goed in “hoe gebruik ik mijn schaar als schroevendraaier?” en “hoe gebruik ik mijn nagelknippertje als tang?”)
- geluid op mijn pc
- een stoomkoker
- een groot tafelkleed
- een mooie, nieuwe donsovertrek (grootste maat)
- een leuke sjaal in vele kleurtjes
- een goed boek
- een bon: “goed voor één maand gratis bellen (buitenland inbegrepen)” (dat zou wel eens een duur cadeau kunnen worden)
- bloemen
- het liefst van al: een heel erg leuke verrassing