TwweeT en de kleine dingen

zondag, januari 12, 2003

Nieuwjaarsbrief
Ongeveer 360 mensen vonden mij de laatste weken tijdens hun zoektocht naar nieuwjaarsbrieven. Hier was niets te vinden over nieuwjaarsbrieven, slechts één keer liet ik het woord vallen. Om de zoekers volgend jaar niet helemaal teleur te stellen, zal ik er hier één schrijven. De mooiste die ik gisteren hoorde, die van neefje P. voor mijn en zijn grootouders.

Liefste oma en bompa,

Ik heb geen dure fles wijn gekocht,
geen zeepjes en lekkere dingen.
Spullen heb je genoeg.

Dit jaar wens ik jou... tijd
Tijd om te dromen,
tijd om te denken,
tijd om te fietsen,
tijd om te lachen,
tijd om te genieten,
tijd om blij te zijn met het leven
en met de mensen om je heen.

Ik kan het je niet geven.
Maar ik wil je helpen om het te vinden.

Je kleinkind,
P.