TwweeT en de kleine dingen

dinsdag, mei 20, 2003

Stok
Ik kreeg post vannacht. Ergens ver weg van hier dacht er iemand heel diep na over mij. Het resultaat was een beschrijving van mij en een opdracht voor mij.
D's Days lanceerde het stokje, ze zwaaide het hoog boven haar hoofd en stuurde het vervolgens richting Ab, die het naar Cranium wierp. Zij wilde Neneh wel een stokje cadeau doen en via Liesan belandde het stokje bij mij.

Zo beschreef Liesan mij:

Klein (1m61 kan je bezwaarlijk groot noemen), slank (niet echt), kort donker haar (kort, maar blond), verzorgd uiterlijk maar niet opgetut (ja, ik was me regelmatig, nee, ik trek geen vuile kleren aan, maar slechts heel af en toe breng ik langer dan een half uur in de badkamer door), stijlvol gekleed (zelf heb ik het gevoel dat ik maar zelden stijlvol gekleed ben, ik hou het op gemakkelijke kleren), oplettend, opmerkzaam, vriendelijk, tolerant, intelligent, misschien een klein beetje gesloten (geen klein beetje vrees ik), in staat om van het gewone iets bijzonders te maken, (is dat zo?) kan zich goed uitdrukken als ze wil. (dat lukt niet altijd even goed, zeker mondeling valt me dat soms zwaar, zelfs al wil ik wel.)

En dan mijn opdracht. Liesan maakte het me niet makkelijk. Ik lees mikzlog niet zo vaak, maar als ik dat doe, heb ik telkens het gevoel dat ik naar hem reik, maar hem nooit raak. 'k Ga toch een poging wagen om mijn beeld van hem scherper te stellen.

tussen 27 en 35, groot, breed, gespierd, kort, gemilimeterd blond haar, felle blauwe ogen, intelligent, breedsprakerig, filosofisch, dominant

Als hij wil, mag mijnheer mikzlog trachten Kazarca te beschrijven.
(Kijk hier voor de regels.)