TwweeT en de kleine dingen

dinsdag, juni 10, 2003

In de mailbox
Van: *****
Aan: een prof waar ik zes jaar geleden les van kreeg
Datum: maandag 24 juli 2000 16:28
Onderwerp: literatuur voor tentamen

>Geachte heer ***,
>ik wil op 10 augustus het tentamen ****
>maken en ik ben op zoek naar de daarvoor verplicht te bestuderen
>literatuur. Zou u zo vriendelijk willen zijn deze lijst naar mij te
>mailen?
>
>Bij voorbaat dank,
>***

Beste,

Mag ik eerst en vooral mijn verwondering uitdrukken dat U een tweetal weken
voor het tentamen nog op zoek moet gaan naar de verplicht te bestuderen
literatuur.

De leerstof bestaat uit een aantal hoofdstukken uit het boek "Nationaal
goed" uitgegeven ter gelegenheid van het honderdjarig bestaan van het
Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). Het boek werd verleden jaar
uitgegeven via het IISG van Amsterdam. De preciese opgave van de
hoofdstukken kan ik van bij mij thuis niet doen aangezien de documentatie
zich op mijn kamer in *** bevindt. Ik ben morgen in *** te bereiken op mijn kamer tussen 11 en 12 uur. Gelieve dan langs
te komen of mij te telefoneren.

Met vriendelijke groet,

****