TwweeT en de kleine dingen

donderdag, augustus 14, 2003

Kylie

Mijn vriendin wil Kylie Minogue worden.
Ik zat op de bank toen ze in gouden hotpants de deur
uitging.
Een blote navel, haar lippen roder dan ooit.
Toen ze gisteren haar haar blondeerde in de badkamer,
moest ik wel vragen wat er aan de hand was.
“Je vindt Kylie sexier dan mij”.
Ze vraagt me vaak of ik haar borsten mooier vind dan
die van Pamela Anderson, en of ze magerder moet worden
dan Liz Hurley.
Toen Kylie aan de beurt was, kon ik niet meer liegen.
“Lekker kontje”, zei ik terwijl Kylie op MTV bijna
naakt over een tafel gleed.
Ze zegt dat mijn vrienden dat ook vonden toen ze de
clip naspeelde op café.

Woorden: 117/Tekens: 500/ Ze: 6

Uit: zijx500 van hijx500, die zijn verhaaltjes van maximum 500 woorden op andere logs laat plaatsen, en dat doe ik graag voor hem.