TwweeT en de kleine dingen

donderdag, januari 29, 2004

Vandaag
Ik heb iets met 29 januari, of beter, ik had iets met 29 januari. Ooit had ik een vriendje dat op die dag geboren was. Dat vriendje, dat bleef niet duren. Het duurde zelfs helemaal niet lang. Een jaar later was er opnieuw een vriendje. Toeval of niet, dat wist ik niet zo goed, ook hij was geboren op 29 januari. Het viel me helemaal niet zwaar zijn verjaardag te onthouden. Maar we bleven geen koppel, na vier jaar was het uit. Toen ging ik stilaan weer op zoek naar een jongen die op 29 januari geboren was. Het jaar maakte niet uit.
Ongeveer een jaar later kwam ik weer iemand tegen die op 29 januari jarig was. Maar hij kwam helemaal niet in aanmerking om mijn vriendje te worden, en ik niet om zijn vriendinnetje te zijn.
En dus besloot ik dat vriendjes niet persé op 29 januari geboren moeten zijn. Voor de verandering is mijn vriendje vandaag niet jarig.