TwweeT en de kleine dingen

zondag, januari 22, 2006

Stokje
Kruimel wierp me een stokje toe. Ik ving het op en deed er het mijne mee...

Vier baantjes die je in je leven hebt gehad:
- groenten snijden - inclusief ui en hele harde pompoen - en verpakken (een week lang)
- alle voetbalclubs in België opbellen en vragen of ze alsjeblief Danone willen promoten (twee weken lang)
- spaghetti maken, opwarmen en opdienen in een duister café
- redacteur

Vier films die je niet vaak genoeg kunt zien:
- Todo sobre mi madre
- Amélie
- American Beauty
- Eternal Sunshine of the spotless Mind

Vier plaatsen waar je gewoond hebt:
- Sint-Katelijne-Waver
- Brussel
- Leuven
- Mechelen

Vier televisieprogramma's waar je graag naar kijkt:
- Nieuws
- Silent Witness
- Debbie Travis
- pfff... te moeilijk

Vier plaatsen waar je op vakantie ging:
- Marokko
- Polen
- Portugal
- Avignon

Vier websites die je dagelijks bezoekt:
- www.standaard.be
- weblogs, veel
- www.google.be
- www.gmail.com

Vier dingen die je graag eet:
- Scampi
- 's Winters: gestoofd(e) witloof, venkel, spruitjes,...
- 's Zomers: alle rauwe groenten en veel fruit
- nog veel meer...

Vier plaatsen waar je liever bent dan nu:
- in mijn nieuwe huisje (nog drie nachtjes slapen)
- bij mijn vriend
- in mijn bed (zodadelijk)
- onder een dekentje op de bank (ben een beetje ziekjes)

En nu gooi ik het stokje heel hoog in de lucht. Wie het vangen wil, doe maar...