TwweeT en de kleine dingen

donderdag, januari 17, 2008

Nieuws
Gisteren was een fantastische dag. Leuke berichtjes en goed nieuws volgden elkaar in snel tempo op. Ik kreeg een mooi aanbod voor een zomerse vakantie met vrienden en ontving een uitnodiging voor een leuk avondje. Even later deed iemand mij een verrassend aanbod waarover ik hard moet nadenken en niet al te veel kwijt kan. Toen ik later thuis kwam, vond ik mijn afrekening van mijn energieleverancier. Bijna 500 euro gaan ze op mijn rekening storten. (Dat ze me al die tijd veel te veel aanrekenden, vergeet ik nu even.) En dan was er ook nog E. met wie ik een leuk gesprekje had. Zo veel leuke dingen op een gewone dag, ik stond er versteld van.
Maar vandaag is een andere dag. Dat werd mij al heel vroeg duidelijk. Vanmorgen viel ik van de trap. De beurse plekken op mijn rechterarm, -been en -voet beloven niet veel goeds voor de rest van de dag.